DianaDiana، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
I became an armI became an arm، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره
MobinaMobina، تا این لحظه: 17 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
asalasal، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

Diana is a naughty girl

راستش من هنوز مطمئن نیستم... ک اگه یه روز برم ... کسی میاد دنبالم،یانه؟)

خب خدم رو کامل معرفی کنم

1400/4/2 22:04
نویسنده : Diana
176 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی از چیزا رو نگفتم واس همین خواستم تو این پست بگم و از عسل مبینا هم بگم

خب من سلطینی هسدم !🙂

شیپ مورد علاقم هم اردیاست

خب اخه خیلییی خجولن💜

خب بی تی اس و بلک پینک هم گفتم

خب یکم میراکلیسی هم هسدم😉✨

فرد مورد علاقم هم کت نواره

پاتر هد هستم

و دراکو لاور هستم

خب عسل

یعنی این بشر انقدر حاضر جوابه که هیچی نمیتونه بهش حرف بزنه الته این فوایدی هم داره ولی خو جلوش همیشه کم اوردم😐😂

رنگ بنفش رو میدوسته ارمی بلینکی تتلیتی پاتر هد مومویی اکاودویی سلیطنی هس

اینم به اصرار ما میاد فرانسه

میخواد داروساز شه

اونم رشته تجربی میخواد بخونه

مهرداد تولدشه

نمد کلاس هم چی رفته😂

خب بریم به دختر پر انرزی مون مبینا یعنی این یکی بشر یه جا نمیخواد بند بشینه سرعتش هم شبیه یوزپلنگ 😂🙂

به شدت دارای انرزیه خیلی هم خوجله (روش حساسم😂😁)

مبینا هم ارمی بلینکی تتلیتی پاتر هد مومویی اکاودویی سلیطنی هس

بایساشون هم باید بپرسم😂

اون میخواد دامپزشک شه و داره تجربی میخونه

ابان ماه بدنیا اومده رنگ مورد علاقش زرده

خب دیگه همینا رو ازشون میدونم پست بعدی هم همین امشب اپ میکنم درباره تولدمه😂

ساعت 11 اپش میکنم بایی

پسندها (12)

نظرات (14)


2 تیر 00 22:07
چه خوبه یه پاتر هدی دیگ هم اینجا هست😂😆
خب دریکو،زیاد عاشقش نیستم ول پسر خوبیه😂😂❤💛⚡
Diana
پاسخ
اره خیلی گناه داشت عررر
نمیتونست واسه خودش تصمیم بگیره
من کراشمه😂
کلا خیلی گوناه داش

2 تیر 00 22:13
آره اختیار نداشت😂⚡❤💛
Diana
پاسخ
یعنی مقصر اصلی عمو ولدی بود😂
دیانا و اریانا 🧚🏻‍♀️دیانا و اریانا 🧚🏻‍♀️
2 تیر 00 22:51
من کراشم کت نواره 😁
راستی عکس پروفایلت لورن گری بود 
گفتم شاید لورنم دوست داری 
درست گفتم یا نه؟ 
Diana
پاسخ
لورن که تو اینستا فنشم

2 تیر 00 23:57
اوفف فکر کردم فقط بلینکی از قسمت تازه ها گفتم ولش
💖💖💖💖💖😋😋😋بله بله منممممم طرفدارررررر میراکلسممم
میراکلس عشق جونه
به ما درس زندگی آموخته در ولقع
خلتقه ک خبلی خوب بود
موفق باشب
و اینکه فقط 5کس کتووو هینو خواستم اول کامنت بگم ولی مهمذییناشو گفتم
کت خیلی خنگه😂😂😂فقط عکس عطسه ایشو
Diana
پاسخ
نه من فن همه چیزام😂
اره میراکلیس هم خیلی بهم چیز یاد داد
والا همین خنگیش بوده که من روش کراش زدم😂

2 تیر 00 23:58
فرد مورد علاقت کت نواره و ندیدم فقط هکس کتو دیدم
راستس من از کت بدم میاد
و فرد مورد علاقم توی میراکلس مرینته💖😋اون جون منه
Diana
پاسخ
من نه کت رو خیلی مدوستم😂

3 تیر 00 0:06
💛🤩من اینا رو نمیشناسم ولی دخترم عاشق میراکلسه😉💜موفق باشی خانمی
Diana
پاسخ
مرسی همچنین💜

3 تیر 00 10:16
تولدت مبارک دیانا🙂❤💛⚡
Diana
پاسخ
مرسیییییییییییییی اولین نفری هست که بهم تبریک گقتیییی⚡️❤️
هانیـــ☆ــــــاهانیـــ☆ــــــا
3 تیر 00 10:28
عههه توئم پاتر هدی؟؟؟؟؟😊❤
بسیـــــار خوشبخـــــتم😇❤💜💋
دریکو یکم خنگه میدونی😐💔
ولی در کل با تمام خنگیش بعضی وقتا پسر خوبیه👍💞😉
البته اگه کاری به کار هری نداشته باشه💔😑
 
Diana
پاسخ
یههههه پاترررررر هددددددد دیگههههه
کلا همه کسایی که خنگن کراش منن😂
اره خیلی کراشه ولی نمیتونست واسه خودش چیزی تصمیم بگیره
توو فیلنامه هری پاتر و فرزند نفرین شده گفت به هری حسودی میکنه که این همه دوست داره همین
دیانا و اریانا 🧚🏻‍♀️دیانا و اریانا 🧚🏻‍♀️
3 تیر 00 13:29
منم همینطور خدایا
راستی اجی میشی؟
منم فنشم 
کلی عکس ازش دارم
لینک اینستاتو میدی؟ 
راستی ممنون بابت فالو 
اسمم دیاناست یا دایانا 
عجب گیری بهت دادما🤣🤣🤣
Diana
پاسخ
عررر ارههه
من خیلی لورن رو میدوستم
خواهش عر تو عم دیانایی
منم بهت گیر میدم دیگه😂❤️
دیانا و اریانا 🧚🏻‍♀️دیانا و اریانا 🧚🏻‍♀️
3 تیر 00 13:30
تولدتم مبارک خوشگلم😘😘😘😘😘😘😘
Diana
پاسخ
مرسی لاولی❤️
SujinSujin
3 تیر 00 14:05
خوش اومدی به نی نی وبلاگ عزیزم
Diana
پاسخ
مرسیی🍓💙
AvaAva
4 تیر 00 19:59
مومویی ؟
مامامو ؟
Diana
پاسخ
نه عسل و مبینا
AvaAva
5 تیر 00 10:03
منم مومو هستم
چه خوب عسل و مبینا هم هستن
تو هم بشو😂
Diana
پاسخ
نمیدونم چرا نمیشم😂
AvaAva
12 تیر 00 10:23
راستی اعلام می کنم منم پاترهدم
دراکو و هرمیون هستم
Diana
پاسخ
عر یه پاترهد دیگه یافتممم
منم شیپ درامیون رو میدوستم