DianaDiana، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره
I became an armI became an arm، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره
MobinaMobina، تا این لحظه: 17 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره
asalasal، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

Diana is a naughty girl

راستش من هنوز مطمئن نیستم... ک اگه یه روز برم ... کسی میاد دنبالم،یانه؟)

سلام بعد از یه هفته🙂✨

1400/4/12 13:22
نویسنده : Diana
342 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

بعد از یه هفته که مسافرت بودم بلاخره برگشتم

ببخشید که نبودم

این چند روزم یکم حس بویایی ایم کم میشه به احتمال 50 درصد کرونا گرفتم

البته من از کرونا نمیترسم

چون تا سعی میکنم میوه میخورم و بدنم رو تقویت میکنم

ولی فک کنم بخاطر این بوده که ماسک نزدم چون عوراضی که میاره بدتر از کروناست

دیگه اره الکل هم نزدم چون پوستم به شدت حساسه

خب حالا یه سوال اگر ببینید وب من مسدود شده ری اکشنتون چیه؟🙂🥀

پسندها (5)

نظرات (6)

***asal******asal***
12 تیر 00 13:25
ما هم خونوادگی سال نود و هشت کرونا گرفتین و فقططط چیزای گرم مثل فسنجون و دارچینو.... خوردیم و خوب شدیم
Diana
پاسخ
من با این میشه 4 بار😂
***asal******asal***
12 تیر 00 13:26
ری اکشنن
اممم

وای یکی از دنبال کننده هام به فنا رفت




شوخی کردم



ناراحت میشم 
Diana
پاسخ
جر عر مرسی😂❤
SujinSujin
12 تیر 00 13:30
ری اکشنن
اممم

وای یکی از دنبال کننده هام به فنا رفت




شوخی کردم



ناراحت میشم 
Diana
پاسخ
جر عر مرسی😂❤

12 تیر 00 13:44
یکی از دنبال کننده هااااممم به فنا چرا رفت؟🥵.. اه نباید میشد باید میموند..
شوخی.کردم





ناراحت میشم
Diana
پاسخ
😐😂
مرسی😂

12 تیر 00 17:12
ری اکشن خیلی ناراحت میشم جیگر و ب مدیر درخواست باز شدن وبتو میدم ☆☆
Diana
پاسخ
 مرسی😂❤️

12 تیر 00 17:13
ان شاالله که کرونا نیس جیگر
Diana
پاسخ
ایشالا🙂