DianaDiana، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره
I became an armI became an arm، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره
MobinaMobina، تا این لحظه: 17 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره
asalasal، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

Diana is a naughty girl

راستش من هنوز مطمئن نیستم... ک اگه یه روز برم ... کسی میاد دنبالم،یانه؟)

جواب به سوالاتون

1400/4/17 17:28
نویسنده : Diana
249 بازدید
اشتراک گذاری

الان دیدم فقط نصف سوالا اومده اخه چرا نی نی وبلاگگگگ😐💔

خب اشکالی نداره بریم جواب بدیم

با من دوست صمیمی میشی ؟🥺 اره حتما بیا نی نی گپ
از حجاب خوشت میاد؟چادر اینها نه ولی من بعضی از جاها دیگه مجبورم مانتو و شال اینها رو بپوشم
مانتویی هستی یا چادری یا بی حجاب؟والا من لشم😂
اینستاگرام داری؟ اگر  داری ایدی بدهدارم ولی پیجم فعلا بلاک شده
خواهر و برادر داری اگر داری اسم هاشون و سن هاشون؟من تک فرزندم
اسمت چیه؟دیانا
دوستات توی نی نی وبلاگ چه کسایی هستند؟همه تون دوستای منید😂❤️
از وبلاگ کی توی نی نی وب خوشت میاد ؟ام مال همتون خوشگلن و انتخاب سخت
از چه کسی توی نی نی وب خوشت میاد؟از نازنین
پدرتو دوست داری یا مادرتو؟هردو ولی بیشتر پدر😂
زود ناراحت میشی یا دیر؟بستگی داره چی باشه
عکس از شخصیت مورد علاقه توی میراکلس چهار تا😚 ام کت نوار ناتاناعیل لوکا مرینت
ایموجی مورد علاقت🙂
زود گول میخوری؟نه
تا حالا به بقیه زیادی اعتماد کردی ؟به مادر پدرم اره ولی بقیه نه
چقدر قشنگی؟90 درصد😂
کیک با طعم بستنی توت فرنگی یا قهوه؟ ام توت فرنگی
کیک یا بستنی ؟بستنی
غذای مورد علاقت لازانیا
چگونه شخصیتی هستی شمد؟این رو دیگه باید شما بگید
اعتماد بنفس داری؟اره
چقدر بد اخلاقی؟بداخلاقی ؟نه بد اخلاق نیستم
چقدر مهربونی؟100 درصد😂
🙂تا حالا به کسی کمک کردی؟اره به خیلیا کمک کردم
تا حالا دل کسیو شکوندی؟نه
از چه خوشت میاد؟احترام گذاشتن به همه
از چی بدت میاد؟به نزاد های همدیگه توهین کردن
تو چی استعداد داری؟خیلی چیزا
دوست های صمیمی ایت داخل نی نی وبلاگ ؟ ام نازنین و دیانا
 

اگر هنوز سوالی دارین بپرسید جواب میدمممم

 
پسندها (11)

نظرات (8)

👯‍♀️مهنا👯‍♀️👯‍♀️مهنا👯‍♀️
17 تیر 00 19:00
وای
اون عکس خودت بود؟
چقدر کیوتی😍
Diana
پاسخ
مرسی
دیانا و اریانا 🧚🏻‍♀️دیانا و اریانا 🧚🏻‍♀️
17 تیر 00 20:02
سلام اجی من سوال کلا یادم رفت بپرسم سوالم اینه که
​​​​​​اسمه واقعیت چیه
Diana
پاسخ
اسم واقعیم دیاناست

17 تیر 00 20:16
از دیدن پاسخ هایتان خوشحال شدم منم لش هستم ♡♡
Diana
پاسخ
واقعا؟😂
AvaAva
17 تیر 00 20:34
بیام نینی گپ ؟🥺
Diana
پاسخ
اره بیا❤️

17 تیر 00 21:33
عکس خودت بود ؟
Diana
پاسخ
بله

17 تیر 00 21:33
فکر کردم عکس یک نفر خارجی فیک بود 
Diana
پاسخ
نه خودمم خواستید براتون یه چندتا دیگه هم میزارم که باور کنین

17 تیر 00 21:33
چقدر خوشگل و کیوتی ت آخه!!
Diana
پاسخ
مرسی

17 تیر 00 21:34
مرسی بابت جواب دادنت به سوالا باهات خیلی خوب آشنا شدم!الان با جواب دادنت به سوالا 
Diana
پاسخ
خواهش میکنم