DianaDiana، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره
I became an armI became an arm، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره
MobinaMobina، تا این لحظه: 17 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره
asalasal، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

Diana is a naughty girl

راستش من هنوز مطمئن نیستم... ک اگه یه روز برم ... کسی میاد دنبالم،یانه؟)

ورودم به نی نی وبلاگ

1400/4/1 14:38
نویسنده : Diana
101 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

خب من دیانام

امروز تازه با نی نی وبلاگ اشنا شدم و فهمیدم برای وبلاگ نویسی هیجا بهتر از نی نی وبلاگ نیست

همه دوستام میگن شیطون و پر انرزی ام ولی از نظر خودم مظلوم و ...🤕

عاشق رنگ ابی کمرنگم ارمی بلینکی تتلیتی هستم

بایسم از توی بی تی اس جونگ کوک و بلک پینک جنی عه ای خودا کیوتا

وقتی بزرگ شدم قصد مهاجرت دارم میخوام برم فرانسه

 قصد دارم رشته تجربی رو انتخاب کنم

و بزرگ شدم میخوام دکتر پوست مو زیبایی شم

امم و متولد تیر هستم فردا تولدمههه

کلاس های تکواندو شنا موسیقی شطرنج و پارکور  و زومبا میرفتم بخاطر کرونا دیگهع بسته شدن نرفتم ولی زبان و شطرنج رو انلاین هستم

دو عدد رفیق دارم لنگه ندارن

مبینا و عسل

از بچگی باهم دوست بودیم

تو پست های بعدی خودشون رو معرفی میکنن فعلا منم حوصله ندارم تایپ کنم بای😂😐👌

پسندها (8)

نظرات (9)

AvaAva
1 تیر 00 14:46
خوش اومدییییییییییییییییی
میای دوست بشیم ؟؟؟
آوا هستم
آرمی بلینک مومو(طرفدار مامامو)مای فوراور و خیلی چیزای دیگه
بایسم توی بی تی اس شوگا
توی بلک پینک رزی و جیسو
Diana
پاسخ
مرسیییی
اره حتما چرا که نه
منم گروه مامامو رو میشناسم ولی موموی نمیشم نمیدونم چرا
شوگا خیلییی کیوته
خوش
AvaAva
1 تیر 00 15:57
اگه می خوای مومو بشی فقط یک پیشنهاد دارم : دیدن موزیک ویدیو هیپ از مامامو و آهنگ هیپ از مامامو
این آهنگ بود که منو مومو کرد
خیلی قشنگه
Diana
پاسخ
چشم حتما مرسی😍❤️
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
1 تیر 00 16:02
به نی نی وبلاگ خوش اومدین🌹
Diana
پاسخ
مرسیی❤️
هانیـــ☆ــــــاهانیـــ☆ــــــا
1 تیر 00 16:05
سلام
من گلاسام مرسی وب دوستمو فالو کردی(الان اگه در جریان باشی هانیا یعنی دوست من که این وب مال اونه الان استانبوله و وبش دست منه)
دوست منم آرمیه منم هستم
بایست اون شوگاست ولی بایست من کوکه
توی بلک پینک هم اون جیسو و من رزی رو دوست دارم
خوشبختم از آشناییت
راستی پدر منم فرانسویه منم یه جورایی ایرانی فرانسوی هستم
( متاسفم هانیا وقتی میخونی نگو چرا نوشتی چون یه جورایی جوابشو نمیدونم ولی دلم خواست بنویسم)
خب خوشبختم
Diana
پاسخ
خوش عزیزم
اها به سلامتی
شوگااا خیلی کیوته کوک هم خیلی هاته
همچنین
منم بزرگ شدم میخوام بورسیه بگیمر برم فرانسه موفق باشی عزیزم
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
1 تیر 00 17:58
سلااااااااااااام❤️😀
خیییییییلی خوش اومدی به نی نی وبلاگ😍
امیدوارم لحظات خوبی رو سپری کنی✨
از آشناییت هم خیلی خوشبختم🤩
مرسی بابت فالو😘
Diana
پاسخ
مرسی همچنین خواهش🐦❤️
***asal******asal***
1 تیر 00 19:42
سلام
به نی نی وبلاگ خوش اومدی
من عسل هستم
اما تو شناسنامه راضیه
رنگ صورتی رو خیلی دوس دارم
خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنی
Diana
پاسخ
سلام خوش لاوم🌈
چشم وقت کنم حتما

2 تیر 00 21:33
خوش اومدی خاله
 
Diana
پاسخ
مرسییی😘❤️

2 تیر 00 21:42
خوش اومدی❤❤❤
Diana
پاسخ
مرسیی⚡️❤️
آبجی مهناآبجی مهنا
3 تیر 00 12:19
خوش آمدید 😊
خوشحال میشم دوست باشیم😘
ممنونم که دنبالم کردید🤭
Diana
پاسخ
مرسی منم همینطور خواهش💙